Auto Europe strijemi ka izvrsnosti i uvijek nastoji svojim klijentima pružiti najbolje. Kako bismo Vam omogućili što jednostavniji postupak najma automobila, pripremili smo za Vas najvažnije informacije vezane ne samo uz rezervaciju, nego i za sam postupak preuzimanja, polog i savjete što uraditi u slučaju određenih poteškoća tijekom ili nakon najma. U nastavku je sažetak najčešćih pitanja naših klijenata.
Molimo odvojite neko vrijeme za pročitati najčešće postavljana pitanja i odgovore o postupku najma vozila. Kliknite na ono što Vas interesira da doznate više. Iako se trudimo pokriti sva pitanja, može se desiti da nešto što Vas zanima nije ovdje navedeno. U tom slučaju se slobodno obratite našim agentima za rezervaciju telefonski ili putem emaila. Tu smo za vas 7 dana u tjednu!
Nazovite nas ili pošaljite e-mail i pomoći ćemo Vam pronaći najbolju ponudu za najam za vaš nadolazeći odmor. Osim jamstva najniže cijene, ponosni smo i na naše trajne promotivne ponude. Pregledajte naše ponude, javite nam se ili pošaljite upit, a naši agenti će za Vas pronaći najniže cijene i podrobno Vam objasniti sve opcije pokrića za još sigurniji put.
Auto Europe ne naplaćuje naknadu za otkazivanje, ukoliko se Auto Europe obavijesti 48 sati prije početka najma. Auto Europe ne naplaćuje naknadu za izmjenu rezervacije do 48 sati prije početka najma, ali u slučaju izmjene rezervacije, stranka će morati platiti cijenu koja vrijedi u vrijeme izmjene. Povrat nije moguć u slučaju otkazivanja rezervacije unutar 48 sati do rezerviranog početka najma (datum i vrijeme početka najma), niti u slučaju otkazivanja rezervacije nakon planiranog početka najma. Auto Europe ne vrši povrat sredstava ukoliko se stranka pojavi na šalteru bez valjane vozačke dozvole. Auto Europe ne vrši povrat sredstava u slučaju kada stranka predoči kreditnu karticu koja se lokalno ne prihvaća, ili predoči kreditnu karticu na kojoj nema dovoljno sredstava za polog. Auto Europe ne vrši povrat sredstava za neiskorištene dane, u slučaju kada se stranka ne pojavi, kada se pojavi nakon više od 2 sata zakašnjenja, a o tome ne obavijesti Auto Europe ili u slučaju kada stranka vozilo vrati ranije.
Kao posrednik za rent a car usluge, tvrtka Auto Europe Vam pruža najbolje ponude na tržištu zahvaljujući uspješnoj suradnji sa brojnim poslovnim partnerima bile to manje lokalne rent a car tvrtke ili veliki svjetski brendovi poput Hertza, Avisa i Europcara. Auto Europe radi neovisno i ne zastupa nijednu posebnu rent a car tvrtku. Ime rent a car tvrtke koja Vam stavlja vozilo na raspolaganje tijekom najma stoji napisano na vrhu vouchera, zajedno sa adresom i telefonom, odnosno podacima o mjestu gdje ćete preuzeti vozilo.
Pozovite nas na +49 89 412 097 83.
Auto Europe prihvaća kartice American Express, Mastercard i Visa kao oblik plaćanja.
Budući da Auto Europe djeluje kao posrednik, nismo u mogućnosti izdati fakturu sa PDV-om. Ukoliko Vam je ona neophodna, preporučamo da se obratite direktno rent a car tvrtki čije je vozilo.
Kreditna kartica na ime glavnog vozača na čije ime glasi ugovor o najmu je neophodna da biste preuzeli auto. Na njoj će biti blokiran polog tijekom trajanja najma. Radi toga, na kreditnoj kartici mora biti dovoljno sredstava kako bi se ovaj polog mogao blokirati. To obično iznosi sumu koja pokriva učešće u šteti, PDV i gorivo. Bez kreditne kartice na Vaše ime ne možete preuzeti vozilo od rent a car tvrtki sa kojima radimo.
Napomena: Rent a car tvrtka može teretiti Vašu kreditnu karticu bez prethodne najave. Uobičajeni razlozi uzimanja naknade nakon najma uključuju ponovno sipanje goriva - ako je automobil vraćen s manje goriva nego što to zahtijeva vaš ugovor; kasna dostava; kršenja prekršaja u prometu, troškovi adminitracije ili oštećenja na vozilu. Ako ne razumijete zašto je novac podignut sa kartice ili smatrate da je naplata neopravdana, prvo nazovite službu za korisnike Auto Europe na +49 89 412 097 83.
Ukoliko rent a car tvrtka naplati učešće u šteti nakon nezgode u kojoj je oštećen unajmljeni automobil, vratit ćemo Vam novac nakon što nam dostavite potrebnu dokumentaciju (potvrda plaćanja, izvješće od policije, izvješće o šteti itd…)ukoliko ste rezervaciji dodali ovaj paket. Ovaj tip povrata učešća u šteti obuhvaća samo štetu nastalu na dijelovima automobila kako stoji u ugovoru. Do povrata novca neće doći ukoliko se ustvrdi kako je šteta nastala usljed nemara vozača, a više o svemu ovome pročitajte na stranici Povrat Učešća u Šteti .
Kada koristite usluge rent a car posrednika, osiguranja pruža rent a car tvrtka. Auto Europe Vam pruža pregled glavnih uvjeta i odredbi na Vašem voucheru.
Naši agenti za rezervacije su tu za vas 7 dana u tjednu. Pozovite nas na +49 89 412 097 83 ili rezervirajte auto putem Interneta.
Neke posebne usluge kao i last minute rezervacije mogu biti “na upit” što samo znači da ih je potrebno ručno potvrditi od strane našeg osoblja. Ako je vozilo koje ste odabrali “na upit”, bit ćete o tome odmah obaviješteni.
Većina rezervacija sa Auto Europe bit će potvrđene u roku od samo nekoliko minuta nakon izvršenja uplate. Ako je u pitanju last minute rezervacija pri kojoj želite preuzeti vozilo u narednih 48 sati, molimo Vas nazovite naš centar za rezervacije na +49 89 412 097 83.
Naše cijene se baziraju na period od 24 sata. Na primjer, ako rezervirate i preuzmete vozilo u 14:00, morat ćete ga vratiti u rent a car tvrtku najkasnije u 14:00. Ako vratite auto kasnije od toga, bit će Vam naplaćen još jedan pun dan najma.
Prilikom rezervacije automobila na lokaciji zračne luke važno je navesti avio prijevoznika, broj leta i vrijeme dolaska jer su te informacije često uvjet da se vozilo potvrdi. Osim toga, u slučaju kašnjenja/otkazivanja leta, što može prouzročiti i kašnjenje ili nemogućnost preuzimanja, unaprijed unešeni podatci će vam pomoći u eventualnom potraživanju dodatnih troškova od avio prijevoznika.
Napominjemo da u slučaju kašnjenja/otkazivanja leta i dalje trebate kontaktirati Auto Europe i obavijestiti nas o kašnjenju kako bismo mi u vaše ime kontaktirali rent a car tvrtku i učinili sve što je u našoj moći kako bismo vam pomogli. U suprotnom, rent a car tvrtka neće moći zadržati vozilo dulje od potvrđenog vremena preuzimanja. Za pomoć izvan radnog vremena koristite broj telefona naveden u rubrici „Pomoć izvan radnog vremena” na vašem voucheru.
Ovaj termin se koristi najviše pri preuzimanju vozila u zračnoj luci ili na željezničkom kolodvoru i znači da ne dolazite zrakoplovom ili vlakom, tako da nema potrebe da Vas netko dočeka na terminalu.
Da, na našoj internetskoj stranici možete rezervirati vozilo i za netkog drugog. Osoba na čije ime glasi ugovor (glavni vozač) mora imati validnu kreditnu karticu na svoje ime kako bi preuzela vozilo, bez obzira na način plaćanja online.
Vaučeri su neophodni kao dokaz za rezervaciju. Auto Europe vaučeri sadrže pojedinosti o vozilu koje ste iznajmili, cijenu najma i druge važne podatke. Kada izvršite uplatu, vaučer će Vam biti poslan na email adresu. Ukoliko želite dobiti kopiju faksom, molimo priopćite nam to tijekom sklapanja rezervacije. Ugovor o najmu se kompletira na samom šalteru rent a car tvrtke pri preuzimanju vozila. Pogledajte kako izgleda uzorak caučera na ovom linku. Kada stignete na željenu destinaciju, u rent a car tvrtki će Vas pitati da potpišete ugovor o najmu u kome jasno stoji što je sve isključeno a što uključeno u najam. Molimo obratite posebnu pozornost na ovaj dio i nemojte prihvatiti bilo što ponuđeno što Vam u suštini nije potrebno ili ne želite. Auto Europe ne može vratiti novac za bilo što sa čim ste se složili i odabrali prilikom preuzimanja auta. Također je bitno upamtiti da voucher o najmu nije isto što i ugovor o najmu.
Auto Europe ne prihvaća avio milje niti poene sa kreditnih kartica. Međutim, uvijek se možete raspitati direktno u rent a car tvrtki pri preuzimanju vozila.
Auto Europe će Vam poslati vaučer za najam kao PDF, u HTML format ili faksom. Vaš vaučer, odnosno njegovu verziju za ispis, možete pogledati na našoj internetskoj stranici Pogledaj rezervaciju odakle ga možete ispisati.
Jedna od fantastičnih stvari u vezi sa tvrtkom Auto Europe su svakako naše cijene i usluge, za koje garantiramo da su najbolje na tržištu. Ako kod naše konkurencije pronađete nižu cijenu za vozilo pod istim uvjetima, uključujući mjesto, uvjete najma te dodatne naknade, rado ćemo spustiti cijenu i učiniti je konkurentnom. Popunite obrazac Garantirana najniža cijena ako ste negdje drugdje našli cijenu nižu od naše.
Auto Europe prepoznaje i cijeni važnost odgovornog korištenja informacija prikupljenih na našim stranicama. Koristit ćemo te podatke samo kako bismo Vas kontaktirali u vezi sa upitima ili rezervacijama. Auto Europe neće prodavati ili dijeliti Vaše osobne podatke trećim stranama.
Internetska stranica Auto Europe ograničeno koristi kolačiće kako bismo Vam pružili još bolju uslugu. Međutim, ne pohranjujemo podatke osobnog karaktera ili one sa kreditnih kartica u te kolačiće. Uobičajeni podaci koje sakupljamo su redni broj Vaše posjete i neke pojedinosti poput zemlje iz koje posjećujete stranicu. Možete obrisati sve kolačiće u postavkama Vašeg preglednika.
U bilo koje vrijeme možete zatražiti uvid u sve podatke koje imamo o Vama. Također možete zatražiti njihovu izmjenu ili brisanje. Obratite nam se na data-protection@autoeurope.de ili na poštansku adresu:
Auto Europe Deutschland GmbH
Landsberger Str. 155
D-80687 Munich
Germany
Auto Europe je rent a car posrednik te kao takva nema šaltere ni predstavnike na licu mjesta. Ime rent a car tvrtke od koje unajmljujete vozilo navedeno je na Vašem voucheru za najam.
U vrijeme preuzimanja vozila, morat ćete prikazati voucher za najam od Auto Europe, Vašu vozačku dozvolu, putovnicu ili osobnu iskaznicu, te Vašu kreditnu karticu.
Najam vozila se bazira na 24 sata i započinje točno u vrijeme preuzimanja vozila, a koje je obično naznačeno na vaučeru odnosno ugovoru o najmu.
U vrijeme preuzimanja vozila, morate ostaviti polog kako biste pokrili sve dodatne troškove, troškove za gorivo (ovisno o tome koju ste opciju odabrali) i učešću u šteti u slučaju nezgode. To je obično u obliku iznosa koji je blokiran na Vašoj kreditnoj kartici i koji je otpušten nakon vraćanja automobila u nepromijenjenom stanju.
Jedini način za ostaviti polog je putem kreditne kartice koja glasi na ime glavnog vozača. To mora biti valjana međunarodna kreditna kartica sa dovoljno sredstava da se može blokirati iznos za polog. Debitne kartice kao ni gotovina se ne prihvaćaju.
Ni Auto Europe ni rent a car tvrtka ne mogu garantirati model i marku, već samo i isključivo kategoriju vozila. Rent a car tvrtke imaju velik broj automobila za najam koji pripadaju istoj kategoriji a od različitih su proizvođača. Model koji dobijete mora imati karakteristike koje ste zatražili pri rezerviranju.
Općenito, tvrtke za iznajmljivanje automobila primjenjuju četiri različita pravila: „Pun tank / Pun tank“ znači da ćete pri preuzimanju dobiti automobil sa punim spremnikom goriva, a također ćete pun morati i vratiti. Bit će vam naplaćeno sve gorivo koje nedostaje. „Pun tank / Prazan tank“ opcija A znači da imate opciju kupnje punog spremnika goriva u vrijeme preuzimanja, te da ga morate vratiti s praznim spremnikom. „Pun tank / Prazan tank“ opcija B znači da se prvi spremnik goriva naplaćuje u trenutku preuzimanja a automobil se vraća s praznim spremnikom. „Pola / Pola“ znači da morate vratiti automobil s istom količinom goriva u spremniku kao u trenutku preuzimanja. Nema naknade za neiskorišteno gorivo.
Ako Vam je potrebna sjedalica za bebe, dječja sjedalica, krovni nosač za prtljagu ili skije, ili GPS, trebate ih zatražiti prilikom rezervacije. Sva dodatna oprema je na upit i mora biti potvrđena od strane rent a car tvrtke. Sva dodatna oprema plaća se direktno rent a car tvrtki pri preuzimanju vozila.
Svi auti za najam imaju osiguranje od odgovornosti sa minimalnim pokrićem kako nalažu lokalni zakoni. Svaki najam podrazumijeva Smanjenje od odgovornosti za štetu (CDW ili LDW) uobičajeno sa učešćem u šteti.
U vrijeme preuzimanja automobila, zastupnik lokalne rent a car tvrtke može Vam ponuditi dodatno osiguranje kao što je Super CDW (kako biste smanjili ili izuzeli učešće), zatim osobno osiguranje od nezgode ili neka druga osiguranja. Morate osobno odlučiti da li uopće trebate i želite bilo koje izborno osiguranje ponuđeno lokalno.
U trenutku rezervacije možete zatražiti dostavu unajmljenog automobila uz dodatnu naknadu. Automobili za najam mogu se dostaviti samo u hotele, a ne na privatne adrese, kampove ili slično.
Ukoliko Vaša vozačka dozvola nije na latiničnom pismu i/ili putujete izvan Europe, preporučamo, KAO DODATAK Vašoj standardnoj vozačkoj dozvoli, i onu međunarodnu. Određene rent a car tvrtke na nekim destinacijama zahtijevaju međunarodnu vozačku dozvolu kao obveznu za preuzimanje auta. Obvezno provjerite odredbe i uvjete o najmu tijekom rezervacije!
Za uložiti žalbu, ukoliko ste imali problema tijekom najma, imat ćete 90 dana na raspolaganju od datuma kada ste vratili vozilo, odnosno nakon završetka najma. Kontaktirajte nas putem obrasca form ili nam pošaljite email na hrcs@autoeurope.de. Možemo Vam pomoći samo ukoliko ispoštujete rok od maksimalno 90 dana nakon najma.
Svi dodatni vozači moraju biti registrirani u ugovoru o najmu. Oni također moraju biti nazočni tijekom preuzimanja vozila te dati na uvid važeću vozačku dozvolu i putovnicu ili osobnu iskaznicu. Većina rent a car tvrtki naplaćuje dnevnu naknadu za dodatne vozače. Provjerite uvjete i odredbe o najmu tijekom pravljenja rezervacije jer je nekada ova naknada već uključena u cijenu najma.
Da, rent a car tvrtke imaju pravila o najnižoj dobi za glavne i dodatne vozače. Ova dob se razlikuje od države do države, te ovisi o kategoriji vozila i samoj rent a car tvrtki. U većini slučajeva će mladima biti naplaćena naknada za mlade vozače.
Ako kanite putovati u druge države, to morate naznačiti prilikom rezervacije. Neke rent a car tvrtke ne dopuštaju prekograničnu vožnju sa unajmljenim automobilima, neke naplaćuju dodatnu naknadu, a neke je dopuštaju bez dodatnog plaćanja. To ovisi o odredištu i zemljama koje namjeravate posjetiti.
Tijekom pravljenja rezervacije, naše osoblje će Vas obavijestiti da li se u uredu za povrat automobila, unatoč tome što je u to vrijeme zatvorena, nalazi kutija za ključeve. Ako je tako, pri preuzimanju vozila morate povratak dogovoriti direktno sa rent a car tvrtkom. Imajte na umu da ćete i dalje biti odgovorni za eventualnu štetu nastalu tijekom najma i nakon što ste ostavili auto i ključeve, a ona će se utvrditi pregledom automobile od strane rent a car tvrtke.
Rent a car rezervacije specijalnih vozila se mogu besplatno stornirati ili izmjeniti do 3 dana prije početka najma. Izmjene i otkazivanje rezervacije nakon tog roka mogu biti podložne novčanim naknadama kao i naknadi za dostavu vozila ukoliko je ono već dostavljeno na adresu gdje je trebalo biti preuzeto. Sve izmjene i otkazivanja rezervacija moraju ići preko Auto Europe a ne naših poslovnih partnera.
Molimo nazovite nas na +49 89 412 097 83.
Zbog visoke tržišne vrijednosti specijalnih vozila, dvije međunarodno priznate kreditne kartice moraju se predočiti rent a car tvrtki u vrijeme najma. Auto Europe prihvaća American Express, Mastercard i Visa kartice kao oblik plaćanja .
Ako slijećete u zračnu luku ili dolazite na neko drugo javno mjesto, predstavnik rent a car tvrtke će Vas dočekati sa tablom na kojoj stoji Vaše ime i/ili ime rent a car tvrtke. Vozila se također mogu dostaviti na adresu hotela i sličnih lokacija.
Bit će vam poslan potvrđen vaučer za najam. Ako rezervirate putem telefona, vaučeri se šalju putem emaila odmah nakon primitka uplate. Ako rezervirate online, voucheri se šalju emailom odmah nakon primitka uplate. U oba slučaja kopija se šalje sljedećeg radnog dana.
Za najam posebnih vozila potrebno je rezervirati minimalno 24 sata unaprijed .