Ako prvi put unjamljujete vozilo putem Auto Eruope, važno je biti svjestan potrebe za kreditnom karticom prilikom preuzimanja vašeg vozila. Uobičajena je praksa da se prilikom preuzimanja vozila na vašoj kreditnoj kartici autorizira sigurnosni depozit. Stoga trebate osigurati dovoljno sredstava na svojoj kreditnoj kartici, inače se može dogoditi da uopće nećete moći preuzeti svoje vozilo. Ova faza u procesu najma vozila ponekad može biti zbunjujuća, ali ne mora biti tako. Slijedi nekoliko najčešćih pitanja koja se postavljaju o kreditnim karticama i depozitu.
1. Trebam li kreditnu karticu za najam vozila?
Da. Čak i kada u našem rezervacijskom sustavu možete platiti nekom drugom karticom, glavni vozač (ime na koga glasi rezervacija za najam vozila) mora imati valjanu kreditnu karticu na svoje ime, s dovoljno kreditnog limita za depozit. Gotovinski depoziti se ne prihvaćaju.
2. Što je to polog ili depozit?
okalna rent a car tvrtka prilikom preuzimanja vozila zahtijeva autorizaciju pologa ili depozita na kreditnoj kartici glavnog vozača. Ovaj depozit se zadržava u slučaju bilo kakve štete na vozilu ili u slučaju krađe vozila.
3. Je li depozit potreban ako sam rezervirao Povrat učešća u šteti sa paketom Super Cover?
Da. Povrat učešća u šteti i Povrat učešća u šteti sa paketom Super Cover su proizvodi koje nudi Auto Europe, a ne lokalna rent a car tvrtka. U slučaju štetnog slučaja, vi ćete rent a car tvrtki morati platiti učešće u šteti, ali nakon najma od Auto Europe možete zatražiti povrat sredstava, u skladu s Uvjetima i odredbama.
4. Koliki je iznos depozita?
Depozit je uobičajeno zbroj učešća u šteti (koji se također naziva i odbitna franšiza), vrijednosti punog spremnika goriva i svih dodatnih troškova koje plaćate lokalno (dodatno osiguranje, oprema, naknade za jednosmjerne najmove itd.). Iznos pologa prikazan je na desnom dijelu stranice za plaćanje. Uz to, iznose učešća u šteti možete pronaći i u Uvjetima i odredbama koje morate pročitati i prihvatiti prije nego što finalizirate i platite rezervaciju. Prije plaćanja uvijek pročitajte Uvjete i odredbe.
5. Kada će autorizirani iznos ponovno biti dostupan na mojoj kartici?
Kada se unajmljeno vozilo vrati u istom stanju u kakvom je i preuzeto, polog se oslobađa. Koliko brzo će vam ovaj iznos ponovno biti na raspolaganju, ovisi od vaše banke ili kartične institucije. Uobičajeni period je od 2-4 tjedna.
6. Gdje mogu dobiti više informacija?
Na našim stranicama Najčešća pitanja i odgovori i Opći uvjeti poslovanja ćete naći korisne informacije o kreditnim karticama, depozitu i učešću u šteti. Ako imate neko konkretno pitanje u vezi trenutne ili buduće rezervacije, nazovite nas na +49 89 412 097 83.