Ako ste već više puta koristili rent a car usluge, vjerojatno znate da pronalazak šaltera rent a car tvrtke nije uvijek baš najlakši zadatak. Iako većina rent a car tvrtki ima lokacije za preuzimanje u zračnoj luci, to ne mora nužno značiti da se sve one nalaze na istom mjestu ili da slijede iste procedure. Ali ništa ne brinite, tu smo da pomognemo. U ovom postu smo pojasnili najčešće procedure preuzimanja vozila koje rent a car tvrtke koriste na lokacijama zračnih luka, ali i drugdje, tako da ćete sljedeći put biti spremni bez obzira na sve!
Ime vašeg dobavljača, odnosno, rent a car tvrtke koja će vam osigurati najam, možete vidjeti prilikom rezervacije vozila na našoj web stranici, i na vrhu vašeg vouchera (pod stavkom 'Rent a car tvrtka', informacije o preuzimanju i povratu vozila). Ovo je tvrtka čiji šalter/ured morate pronaći. To je zato što Auto Europe nije tvrtka za najam vozila, već posrednik. Nemamo vlastita vozila, ali surađujemo sa različitim rent a car tvrtkama koje vama iznajmljuju automobile. Dakle, Auto Europe nema šaltere/urede za preuzimanje vozila!
Mnoge rent a car tvrtke imaju svoje šaltere točno u zgradi terminala zračne luke, ali većina ih se nalazi u blizini ovog područja. Jednostavno slijedite natpise da biste stigli do područja iznajmljivanja automobila, gdje ćete naći šaltere, ali zasigurno ćete morati slijediti jednog od predstavnika rent a car tvrtke do posebnog parkirališta na kojem ćete naći svoje vozilo za najam. Uvijek se unaprijed informirajte od koje rent a car tvrtke unajmljujete vozilo! Uvijek pažljivo pročitajte Uvjete i odredbe navedene u našem rezervacijskom sustavu, koji se također nalaze i na vašem voucheru, čak i ako je navedeno da se šalter/ured vaše rent a car tvrtke nalazi unutar terminala. Šalteri nekih rent a car tvrtki se ponekad ne nalaze u glavnom rent a car području. Ponekad se šalter/ured može nalaziti unutar područja zračne luke, ali u zasebnoj zgradi u blizini zgrade terminala. To je također vrlo česta pojava, jer većina rent a car tvrtki šaltere ima na istom mjestu, na kratkoj udaljenosti od terminala. Neke rent a car tvrtke koriste i tzv. "meet and greet" metode. To znači da će vas u području za dolaske sačekati predstavnik tvrtke sa ili istaknutim vašim imenom, ili imenom tvrtke. Nakon toga predstavnik će vas odvesti izravno do automobila koji se nalazi u zračnoj luci, gdje ćete dovršiti obradu i provjeru dokumentacije te preuzimanje vozila. Ako ste svoje vozilo rezervirali kod tvrtke koja se koristi ovom metodom, vjerojatno uopće nećete ni ići do šaltera.
Ured koji se nalazi izvan zračne luke obično znači da trebate uzeti neki drugi prijevoz kako biste stigli do lokacije. Opet, preporučuje se pažljivo provjeriti Uvjete i odredbe u našem rezervacijskom sustavu i na vašem voucheru jer često postoje dodatne pojedinosti o lokaciji ili upute kako najlakše doći do lokacije. Rent a car tvrtke se ponekad koriste 'meet and greet' metodom i u ovom slučaju te vas dočekuju u području za dolaske i upućuju vas na pravi šatl bus koji će vas odvesti do ureda. Međutim, često ćete morati pročitati upute na svom voucheru i sami pronaći put do shuttle busa, no zračne luke su uglavnom dobro označene i lako ćete pronaći vašu autobusnu stanicu. Neke će tvrtke, posebno one veće i poznatije, imati svoje vlastite namjenske shuttle autobuse koji će vas prevesti do njihovih ureda. No, mnoge rent a car tvrtke koriste shuttle bus zračne luke koji se zaustavlja pokraj svih poslovnica. Ako imate poteškoća s pronalaskom šaltera/ureda rent a car tvrtke, bez obzira nalazi li se na terminalu ili izvan njega, na vašem voucheru ćete naći dva važna telefonska broja. Prvi, pod imenom i lokacijom vaše rent a car tvrtke naći ćete telefonski broj lokacije za preuzimanje, odnosno određenog ureda u kojem trebate preuzeti automobil. Drugi, u gornjem lijevom kutu, pod logotipom Auto Europe, naći ćete naš broj.
Ako preuzimanje ili povrat vozila u zračnu luku ne odgovara vašim planovima putovanja, mnoge tvrtke imaju i lokacije u centru grada i na željezničkim kolodvorima. Možda ćete ovo smatrati posebno prikladnim ako dolazite vlakom ili želite nešto bliže vašem hotelu. Obavezno pažljivo provjerite adresu lokacije i provjerite je li ista otvorena u željenom vremenu preuzimanja i povrata vozila.
Određene tvrtke za najam automobila nude usluge dostave i preuzimanja vozila, ali to se uvijek mora zasebno potvrditi. Ako rezervirate dostavu ili preuzimanje, možete dogovoriti dostavu ili preuzimanje automobila, ili oboje, do i od određene lokacije, kao što je to vaš hotel. Morate nas, međutim, kontaktirati da to dogovorimo zasebno. Ova usluga nije dostupna kod svih rent a car tvrtki, za sve kategorije vozila i sve lokacije, pa je vrlo važno da nas kontaktirate unaprijed kako bismo pokušali dogovoriti dostavu ili pruzimanje. Dodatne naknade, koje se lokalno plaćaju rent a car tvrtki, također se u većini slučajeva naplaćuju. Nadamo se da ćete pronaći savršenu lokaciju za preuzimanje za početak svog godišnjeg odmora i da ćete moći pronaći svoje vozilo bez ikakvih komplikacija! Ako pak niste sigurni gdje trebate preuzeti svoje vozilo, ili koju proceduru trebate slijediti, samo nas nazovite na naš besplatni telefonski broj iz Hrvatske +49 89 412 097 83, i jedan od naših agenata za rezervacije će vam rado pomoći!
Prilikom rezervacije uvijek morate provjeriti radno vrijeme odabrane rent a car tvrtke. Na primjer, ako je vaš planirani dolazak u 23:45, a tvrtka se zatvara u ponoć, razmislite o drugoj tvrtki s dužim radnim vremenom jer će vam možda trebati dodatnih pola sata da preuzmete svoju prtljagu i stignete do šaltera za najam vozila. Naši dobavljači su itekako svjesni ove činjenice, stoga je jako bitno da navedete svoj broj leta i aviokompaniju prilikom rezervacije. Ako shvatite da ćete stići kasnije nego što se očekivalo iz bilo kojeg razloga, bilo da je riječ o kašnjenju leta ili nekom drugom razlogu, kontaktirajte nas što je prije moguće. Rent a car tvrtka o tome mora biti obaviještena što je prije moguće kako bi mogla zadržavi vaše vozilo. Ako kasnite i niste nas obavijestili na vrijeme, vaše vozilo se iznjamljuje drugom klijentu, a vi ostajete bez mogućnosti povrata novca. Alternativno, Auto Europe bi mogao pokušati promijeniti rezervaciju za kasniji period. Imajte na umu da se nova ponuda formira po cijenama koje vrijede u trenutku nove rezervacije.
Ako dolazite izvan redovnog radnog vremena rent a car tvrtke, morat ćete platiti naknadu za rad izvan radnog vremena izravno na šalteru. Vraćanje vozila izvan radnog vremena kod nekih rent a car tvrtki je moguće uz uslugu drop-box koje nudi ograničen broj dobavljača. Vozilo trebate parkirati na mjestu dogovorenom sa rent a car tvrtkom i ubaciti ključeve u drop-box. Međutim, vi ste odgovorni za vozilo sve dok ga zaposlenici rent a car tvrtke temeljito ne pregledaju. Ako pronađu ogrebotine ili udubljenja, morat ćete platiti štetu. Ako koristite ovu uslugu, toplo vam preporučujemo da temeljito provjerite vozilo i napravite visokokvalitetne fotografije vozila, svih ogrebotina i udubljenja, mjerača goriva, prijeđenih kilometara i unutrašnjosti automobila s točnim datumom i vremenom ako je to moguće.